24 Haziran 2015 Çarşamba

Kalın Yarrak Resimleri , Türk Sikiş Resimleri










Kıllı sik surata spermlerini boşaltıyor.









Taş gibi göğüsler... Yalanmayı bekliyor.









20 santimlik kalın kıllı sik 




Kıllı sik resimleri kadın zevkten deliriyor.


Kalın yarrak kökleyince orospunun gözleri dönüyor.



















Kıllı sik götüne girince gözleri dönmüş orospunun


















































Adam suratına spermlerini boşaltmış, kendi kendisini cep telefonuna çekiyor kadın.








 Amından zevk suları akıyor






Az sonra kalın yarrak yiyecek.





 Kaymak gibi göt var karıda











  




























 Kalın yarrak ve kıllı sik resimleri



Göt sikip, dağıtan kalın yarrak sahibi azman...


Olgun kadın kalçasını sallayarak odaya girdi. Herkesin gözleri fal taşı gibi açılmış olgun kadının kalçalarını izlerken, kadın karşısında gördüğü o kocaman kıllı sik karşısında dayanamadı hemen ağzına aldı.













 Kalın yarrak


Göt deliği iyice açılan olgun kadın kıllı siki götüne sokup inlemeye başladı.








Bu aygırın siki insan sikine benzemiyor. At yarrağı gibi bir şey. Yarrak değil sanki balta sapı.

Böyle sert ve kıllı yarrak karşısında hangi kadın sabredebilir ki?.. Özellikle genç kızlar ve olgun kadın kısmı dayanamaz, yemek isterler. Sikiş güzeldir...

''Kalın yarrak resimleri''



























8 yorum:

  1. SLM MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN »------------


    »------------


    »-----------


    »------------


    »------------


    »-----------


    »-------------

    »-------------


    »------------


    »-------------


    »------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »--------------


    --------------


    »-------------


    »--------------


    »--------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb sadece istanbuldan bayanlar ve çiftler arayın tanisalim gizlilik içersinde 05352250079

      Sil
    2. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN ÖZEL MASAJ HIZMETIDE VERIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VIBER BİP LINE IMO VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  4. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy Gebze kartal seksi seven bayanlar arasn tansalm eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli aynı zamanda özele açıktır yalnızca reelde görüşecek bayan arkadaşlar arasın "Lütfen sanalcı bayanlar ve gaylar aramasın ilgilenmiyorum"WhatsApp var

    YanıtlaSil
  6. Düzeyli ve saygı çerçevesinde Antalya/Kemer veya Antalyadan güzel zaman geçirmek isteyen bayanlar arayın veya çaldırın ben size döneyim!Yaş boy kilo önemli değil! istediğiniz saatte arayabilirsiniz! 38 yaşındayım 1.69 boy 78 kilo normal yapıdayım!Bayanların dediğine göre yakışıklı sayılırmışım! Ev var ve yalnız yaşıyorum!(lütfen eşcinseller travestiler aramayın !) lütfen çağrı bırakıp ben onlara dönüş sağladığımda cevap vermeyenler kendine güveni olmayanlar tutarsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar,ay yanlış aramışım diyen telefon sapıkları rahatsız etmeyin! istiyorsanız şayet güveninizi toplayıp arayın gizlilik ve saygı çerçevesinde güzel zaman geçirelim!Tel 0543 889 33 94

    YanıtlaSil